Re: Re: chipy nejsou (proč to nepostihlo TESLU....)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 10 14:06:58 CEST 2021

Probuďte mne, až začnou používat celovodiče... To už tu bylo :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Zdeněk Aster
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: Friday, September 10, 2021 1:47 PM
Subject: OT: Re: chipy nejsou (proč to nepostihlo TESLU....)

Tak vážení tohle je vážně TOP novinařina, cituji:

https://elektrickevozy.cz/clanky/nedostatek-cipu-do-aut-tesla-chytre-reseni

Automobilka se zkrátka rozhodla začít kvůli jejich nedostatku přestat
používat polovodiče a místo toho začala ve svých elektromobilech používat
mikrokontroléry (MCU), které jsou známé svou kompaktností a spolehlivostí.
Chytré řešení, co myslíte?

Jak snadně vyřešit nedostatek čipů........

     Zdeněk Aster