OT: Re: chipy nejsou (proč to nepostihlo TESLU....)

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Září 10 13:47:40 CEST 2021

Tak vážení tohle je vážně TOP novinařina, cituji:

https://elektrickevozy.cz/clanky/nedostatek-cipu-do-aut-tesla-chytre-reseni

Automobilka se zkrátka rozhodla začít kvůli jejich nedostatku přestat
používat polovodiče a místo toho začala ve svých elektromobilech
používat mikrokontroléry (MCU), které jsou známé svou kompaktností a
spolehlivostí. Chytré řešení, co myslíte?

Jak snadně vyřešit nedostatek čipů........

      Zdeněk Aster