chipy nejsou

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Září 10 11:42:13 CEST 2021

me to take pripada, ze je to vsechno jen vec koncentrace linejch
neumetelu a lidi bez odpovednosti na strategiskych mistech. kdyz to
vezmu za poslednich cca 10 let podle deni ve firme, kde jsem +20 let
delal, kdo se na ty  dulezita mista dostal, kdo musel odejit atd. tak
jednoznacne jde vsechno do kopru. chytri lide nechteli delat jakoby
korporatni pakarnu a tak z vyssich postu odesli delat, jak rikaji,
"zkutecnou praci", ze jsou stastnejsi. bud odesli do jeste vetsich
firem, nebo klidne presli v ramci firmy mino manazerskej post i s mozna
nizsim platem. vysledek je, ze to cele ridi podivna skupina, ktera
odmita respektovat i zakladni fakta, jak o ekonomice, elektronice atd.
neco jako zeleny kastani nechapou nebo umyslene popiraj i ohmuv zakon :-( .
ti, co odesli jinam, rikaji, ze je to stejny nebo horsi, ale jsou na
anonymni pozici za tlustej plat, tak to nejak vydrzi, ale jak tohle muze
fungovat a generovat nejakou pridannou hodnotu nechapou. pokud je to
vsude stejne, ze inteligentni lide na tuhle byrokracii svim zpusobem
rezignovali a ta banda tupcu, co tomu ted vladne(jak firmy, tak stat) je
v pohode spokojena, z jejich zatim krev netece a tak mame co mame ..
sleduju par chytrych lidi z ruznych oboru na webu a ani jeden nema
jakoukoliv ambici se angazovat v politice,  ale bohuzel jinak zmena
neprijde.
tak snad se alespon urychli nejakej tvrdej restart a je asi potreba se
na nej pripravit :-)
jen muj osobni pohled na  aktualni stav bez svetla na konci tunelu.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín