chipy nejsou

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 10 10:59:27 CEST 2021

On Fri, 10 Sep 2021, Pavel Kutina wrote:

> Auto, které stojí, trpí nepoměrně víc, než auto, které denně jezdí, a to
> i na sněhu a soli (mimochodem, jednoznačně nejhorší pro provoz v zimě je
> zateplená garáž).

Haha. Mam auto v teple garazi pod barakem a kupodivu nic takoveho
nepozoruju. Kazdy rok kdyz mi meni gumy tak koukam na podvozek
a nijak se nezhorsuje za tech 12let :-)

Kdyz vidim auta co stoji venku jak jim zloutnou svetla a matne lak.

Rikam si co "chudaci" lidi co maji auta v podzemnich garazich, jestli
taky pozoruji ze se jim ty auta nejak rychle rozpadaji :-))