chipy nejsou

Pátek Září 10 10:22:45 CEST 2021

Nojo, ale o jak staré auto šlo? Nové auto se přece za půl roku nerozpadne
na prach.

Občas někdo vytáhne ze stodoly (zahrady, garáže...) nějaké zapomenuté auto,
se kterým se přestalo jezdit a zachrání ho, třeba 20-letou ojetinu Ford
Puma:

https://youtu.be/cG-XOwu_P30?t=192
https://www.youtube.com/watch?v=TEGyPSr78PA

Zarezlé brzdy, sem tam koroze, ale pustili se do toho, protože těch aut moc
není a stává se z toho zajímavý youngtimer.

Představa, že nově vyrobené auto bude po roce šrot? Na silnici se to
nepodívalo, na podvozek zas tolik vody (a soli) nacákat nemohlo. Nemá to
žádné odřeniny z parkoviště, aby začaly reznout plechy, atd.

P.K.