chipy nejsou

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Září 9 20:37:58 CEST 2021

To mi připomíná výrobu tkalcovských stavů v Týništi nad orl. ani v
africe je již v 90 letech nechtěli, jen se to vyrábělo na dvůr,
propaganda jako film inženýrská odysea se opakovala ... .

K elektronice, jsou dnes nutné wafery neboli ty křemíkové pláty ? Když
ty tranzistory dělají do vrstev např. u těch SSD Flash nebo nyní tvrdí u
DDR5 samsung ? To nanášejí nějaké vrstvy a jen vytvrzují nebo ne ? Ten
křemíkový plát již bude asi k ničemu ? Nebo pro nějaké větší proudy jako
základ ?

Jirka