Starlink /satelitni internet

Čtvrtek Září 9 14:45:19 CEST 2021

Možná taková kacířská otázka - k čemu jsou ty obrovské rychlosti
připojení? Velké balíky dat potřebuju přenášet jen když instaluju nějaký
program a to je jednou za čas. Mám tuším že 30 Mbit a v pohodě mi to na
všechno stačí (videa, prohlížení webu)... a když mi něco jede pomalu,
spíš si myslím že je to mým už 15 let starým počítačem.

Anděl