Starlink /satelitni internet

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Září 9 14:28:59 CEST 2021

Jsem na druhé straně "barikády" - obec - investor různých
infrastrukturních staveb.

Rád bych rozvedl po obci mikrotrubičky ke každému baráku. V podstatě o
to má minimum lidí zájem, protože pro ně to znamená dlouhý kabel v rámci
baráku, případně i prodloužení výkopu na svém pozemku. Ze střechy se
kabely tahají lépe než od základů.

Wifi jim STAČÍ.

To slovo kapitálkama je schválně, je to nejhorší slovo pro jakýkoliv
rozvoj. Optiku by tu ocenili jednotlivci.

Takže tak.

Standa