chipy nejsou

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Září 8 17:47:19 CEST 2021

Zdravím,

nějaká velká výroba 7nm čipů v Evropě je zatím jen sen... I když za několik
let možná:
https://connect.zive.cz/clanky/intel-bude-jednat-o-vystavbe-tovarny-v-evrope-vybirat-bude-dle-lokalnich-moznosti-a-podpory-od-statu/sc-320-a-209717/default.aspx

V tuto chvíli by bylo fan, kdybychom v té naší EU uměli vyrobit alespoň
autoradio, jako před 30 lety. Ani to už asi neumíme, viz:
https://www.auto.cz/volkswagen-uz-kvuli-nedostatku-cipu-prodava-jeden-model-bez-infotainmentu-140333
.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha