chipy nejsou

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Září 8 17:08:05 CEST 2021

Doplním Vám skládačku. US se dostali do situace, že jejich měnu má v
hrsti china. Neustále kupují na dluh ... . Měl jsem od nějakého amíka
přednášku a můžete si to najít U.S. Debt to China: How Much, Reasons,
What Could Happen (thebalance.com)
<https://www.thebalance.com/u-s-debt-to-china-how-much-does-it-own-3306355>

Pokud v chině ať úmyslně či neúmyslně podpořili výstavbu, inovaci...
prostě je to státem řízené, tak to může zahýbat. To, že se naše dřevo
transportuje dolů přes chorvatsko již náš občan taky vidí přímo a že jde
do číny. Nám před rokem vykládali, že je nepoužitelné. To, že nás china
kolonizuje tj. kupuje u nás suroviny se mi taky nelíbí, ale
makroekonomie říká, že kdykoliv kdokoliv zavedl cla a takového nástroje,
tak na to doplatil v cíli. Takže asi vydržme.

Asi si budeme muset vyrábět čipu sami. Máte nějakou představu či články
jak to dělají ? Přeci jenom ty nm ... 3d tisk je asi hodně daleko ?

Jirka