Re: Linux c++ rozhodování stiskem klávesy v konzoli

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 3 16:01:28 CEST 2021

Aha, no já se na to nakonec vykašlal tím způsobem, že za něco jako

"Start the beam souce and press M to measure, or press R to repeat previous,
S to skip this, A to abort:"

Dopíšu ještě

"and press Enter"

Vzhledem k tomu, že to mělo jen usnadnit použití ukázky k SDK, které
normálně snad nikdo nebude ovládat ručně, tak jsem to vyhodnotil jako moc
práce:-)

Horší je, že jak jsem se na začátku zmiňoval o:

/usr/bin/ld: /tmp/cceqblBw.o: undefined reference to symbol '_ZNSt8ios_base4
InitD1Ev@@GLIBCXX_3.4'

/usr/bin/ld: //lib/arm-linux-gnueabihf/libstdc++.so.6
(http://lib/arm-linux-gnueabihf/libstdc++.so.6): error adding symbols: DSO
missing from command line

tak na to stačí jen použít cout a to se tam používá docela často, takže by
bylo záhodno ho zprovoznit:-)

Navíc se tam používají i jiné std:: věci a s těmi je předpokládám stejný
problém.

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz>
"Vykašlete se na curses, udělejte to podle toho _posledního_ příkladu.
Sice jsem to nezkoušel, ale vypadá rozumně. Podstatné je nastavení
new_settings.c_cc[VMIN] = 1; ale ta ostatní jsou asi také potřeba.
Zkuste třeba man tcgetattr a uvidíte, že to zase tak jednoduché nemusí
být. Ale takhle to prostě v linuxu funguje, konzole je docela složitý
subsystém.

Mrazík

"