Re: Linux c++ rozhodování stiskem klávesy v konzoli

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Září 3 15:36:40 CEST 2021

Vykašlete se na curses, udělejte to podle toho _posledního_ příkladu.
Sice jsem to nezkoušel, ale vypadá rozumně. Podstatné je nastavení
new_settings.c_cc[VMIN] = 1; ale ta ostatní jsou asi také potřeba.
Zkuste třeba man tcgetattr a uvidíte, že to zase tak jednoduché nemusí
být. Ale takhle to prostě v linuxu funguje, konzole je docela složitý
subsystém.

Mrazík