Antenni zesilovac s 5G filtrem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Září 2 22:28:06 CEST 2021

Dobry den

CTU vyvesilo oznameni ze se v nasem regionu budou zavadet nove mobilni
technologie a ze to muze delat problemy s prijmem TV.

Uvazuju ze bych modernizoval antenni zesilovac o nejaky model s 5G
filtrem . Ted je tam zesilovac ktery ma nekolik vstupu pro ruzne
anteny v ruznych pasmech a vystup ktery se pak deli mezi dva baraky
a v nich se to pak deli na nekolik TV v kazdem.

Takze bych asi chtel zase neco podobneho, i kdyz nevim jestli to neni
zbytecne, mozna by se ted dalo chytat vse na jednu antenu, nevim jak
jsou ted frekvence multiplexu co vysilaji v Budejovicich.

Mate nejake doporuceni na antenni zesilovac ?

Nasel jsem tohle provedeni ktere vstupy a vystupy odpovida tomu
stavajicimu :

   https://www.tv-anteny.cz/antenni-zesilovace/213-dvb-t2-hevc-antenni-zesilovac-am-797.html

ale netusim zda EVERCON je pouzitelna znacka.