Re: OT Více a méně monitorů

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Září 2 21:42:31 CEST 2021

Trošku neskôr - možno už niekto poradil, ale u mňa funguje prosté MS
riešenie:
- mám noťas a k nemu pripojený monitor. Poukladám si ikonky aj na druhý
monitor a stlačím pravé tlačítko myšky na win ploche a zvolím: Refresh
(Obnovit)*
- odpojím externý monitor (vytrhnem kábel) - ikony sa mi prehádžu na
primárny monitor (noťasov)
- reštartujem, cestujem, a pod
- pripojím opäť externý monitor a .... ikony sa mi nahádžu naň späť ako
predtým.

Toto nestačí?

*Refresh (Obnovit) - toto je je vlastne funkcia "Save icon settings". Na
nejakom fóre som to kedisy objavil. Od vtedy to normálne používam. Že to
takto debilne nazvali, ich zrejme netrápi ani vo win 10...

p.j.

ne 22. 8. 2021 o 19:14 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napísal(a):