OT 3d Lazarus

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Čtvrtek Září 2 20:46:30 CEST 2021

Kolik je těch bodů? Pro nějaké malé rozsahy se to dá naprogramovat na pár řádek bez nápadu a bez komponent třetích stran, windowsovský SetPixel() nakreslí na běžném PC tak 50,000 až 100,000 bodů za sekundu a rotace (nejjednodušší implementace kvaternionů) přepočítá řádově desítky miliónů bodů za sekundu.

Aleš Procháska