OT 3d Lazarus

František Burian BuFran na seznam.cz
Čtvrtek Září 2 16:29:52 CEST 2021

Na point cloudy máme zkušenost s touto aplikací:

https://www.danielgm.net/cc/  CloudCompare

Má podporu všeho, formaty, zariyeni ...  a hlavně je rychlá. Ve svém jazyku
budete hodne interpretovat data a spalite obrovska kvanta casu.

Pro jazyky nad C nebo .Net existuji komponenty ktere se s tim poperou
taky, treba takovy HelixToolkit ale --- RADOVE --- pomaleji.

Nevime jak velke objekty mate, jestli stovky bodu (HelixToolkit) nebo
gigiabajty bodu (CloudCompare), my jsme meli 3D naskenovanou celou
budovu na milimetry vcetne nekolika multispektralnich vrstev a tam bylo
sakra znat jaky software jak zpracovaval data. Zlom je vetsinou u tech
1000bodu/scenu.

Pokud pujdete cestou DirectX nebo OGL tak to pujde ale cas na vytvoreni
sceny nekde musite najit a ten nebude maly. Nas software dokaze zobrazit
10x vic bodu nez CloudCompare ale za cenu obrovkeho kvanta casu vyvoje
(v podstate moje disertace)

Za me bych doporucil pouzit existujici aplikaci zejmena kvuli ekonomicnosti.
Obzvlaste kdyz uz existuje a je jich hodne. Na pocatku nebyly.

S pozdravem,

    Frantisek Burian