cubeIDE stm32 - projekt se nevejde do flash

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Září 2 17:01:33 CEST 2021

Zkuste tohle, v tom minulém byla chyba, kterou test náhodnými čísly
neobjevil. Ono je to stejně napsané tak, že to nepočítá s NaN, Inf a
podobně (lze si to tam dodělat - viz makro fpclassify), dále je tam
pochybné porovnání float, které může být dost problematické.  Většinou
když něco počítáme, mělo by to dát "rozumný" výsledek. Psal jsem to
spíše pro strýčka příhodu, float se snažím nepoužívat a v mikroprocesoru
když jde něco ven na periferii tak to bude stejně nějaký bezznaménkový
int. Jediná invence v tom je dekadická normalizace, kterou jsem převzal
z jednoho staršího projektu.

Mrazík