bootloader realtek

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Středa Září 1 22:10:07 CEST 2021

Ahoj, nedělá tu náhodou někdo s čipy realtek? Zkusím kdyby náhodou.

Už přes týden bojuji neúspěšně s jedním problémem. Kvůli vlastnímu linux
kernelu jsem muset roztáhnout mtd oddíl pro linux, tj. posunout root fs
offset.
Od té doby mám problém s bootováním. Stav je takový, že většinou skončím v
bootloader promptu nebo vytuhne.
Kámen úrazu je, že datasheet od daného RTL nemám (realtek si to dost hlídá),
takže o zavaděči a celém boot procesu nemám žádné podklady.
Předpokládám, že je třeba vykompilovat nový bootloader, resp. přenastavit
nějaké offsety i tam. Během týdne jsem zkoušel všechny možné úpravy
bootloaderu, počítat adresy a offsety, ale žádný úspěch.
Pokud by se problematice někdo věnoval, budu rád za výměnu informací, třeba
soukromě. Na netu k tomuto nelze téměř nic najít, protože zdrojáky od
realteku (SDK) nejsou běžně dostupné/veřejné.

Klíčová slova: bootcode, rootfs, offset, realtek, mtd, linux, arm
Díky

Milan