cubeIDE stm32 - projekt se nevejde do flash

Středa Září 1 06:07:42 CEST 2021

Nebo me jeste napada nova verze prekladace a knihoven k nemu.
Kazdopadne, pokud jde jen o vypis float v nejakem pevnem formatu, da se
to snadno resit vlastni funkci - znamenko, abs. hodnota cela cast . des.
cast * treba 1000 vypsane formatem %03u
Nevim jestli se muze stat, ze z 999.99... vznikne 1000, radeji to
testuju a prepisu na 999.