RPI 4B boot

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 31 14:04:28 CET 2021

Díky. Asi si někde nějaké RPi na chvilku půjčím na hraní.
Jinak PXE klient hledá PXE server broadcastem. Požádá pomocí DHCP o IP
adresu, a současně s ní dostane co a odkud má bootovat.
Takže by mělo stačit jenom hole RPi, jen někde s nějakým nastaveným
příznakem, že se má pokoušet o PXE boot, řekl bych.

PL