RPI 4B boot

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Říjen 31 13:52:29 CET 2021

Dobrý den,

To jsem nikdy nezkoušel, ale předpokládám, že by to muselo být uložené
přímo ve fw. Nastavení IP, nastavení serveru, kde má ten PXE server
hledat, atd.
Něco jsem o tom našel, ale zkoušet to nebudu.
https://linuxhit.com/raspberry-pi-pxe-boot-netbooting-a-pi-4-without-an-sd-card/

S pozdravem,

--
  Aleš Filip