Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

V P vvitty01 na seznam.cz
Neděle Říjen 31 11:52:00 CET 2021

Od zacatku Zasilkovna mela fakturaci kazdy tyden. Jako jasne, pro ne je to
pohoda, automat to vygeneruje a rozesle, pak sparuje faktury s platbami...
jednoduche, klidne by se dalo fakturovat kazdy den.
Ze to na druhe strane znamena dostavat faktury na 70,- Kc jejichz
zpracovani, zaplaceni a zauctovani prodrazuje sluzbu je v zasade nezajima..

Standardne tak chodi jedna faktura kazde pondeli.

A protoze jsou inovativni firmou tak letos zavedli "pro zlepseni
zakaznickeho komfortu" ze faktury budou souviset s kalendarnim mesicem,
takze kdyz nahodou tyden skonci driv nez v patek vygeneruji "pro lepsi
komfort" jeste jednu fakturu.

Kdyby se to aspon dalo ovlivnit tak ze kdyz mesic konci pondelkem tak clovek
zasilky na depu vysype az v utery... jenze oni to fakturuji podle toho kdy
si zakaznik zasilku vyzvedne.

Naopak dobirky posilaji pro zjednoduseni na ucet "hromadne", takze musim
rucne "dekodovat" a rozdelit k jakym fakturam / zasilkam patri platba co
prisla na ucet, ani nemluve o tom ze si z toho pro prehlednost jeste strhnou
jejich fakturaci.
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------