Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Říjen 31 11:10:25 CET 2021

> K tomu za druhé: Pro mě je lepší jednou za měsíc dvě papírové faktury od pošty (jednu za balíky, druhou za dopisy) než dostávat od Zásilkovny pět faktur měsíčně elektronicky (čtyři za každý týden a pátou k poslednímu dni v měsíci za třeba jeden den).

Beru zpět, to jsem nevěděl.

TVL jako fakt? Stále nechápu. 5 faktur měsíčně? To jsou jak ČEZ, který
posílá větší obci s 50ti odběrnými místy 50 faktur a 50 rozpisů záloh -
některé měsíčně, některé kvartálně. Tedy cca 400 zálohových plateb
ročně, my máme míst výrazně méně a zálohových plateb máme slušně 12 ročně.

 > Navíc vidím, jak šla do kytek Uloženka, a postupně se zhoršuje i
Zásilkovna.

A toto já bohužel sleduju u pošty. A štve mě to, protože pošta je
ideálním kandidátem na standardizované kontaktní místo státu, jenomže se
to celé propadá do ztracena.

Místo toho, aby pošta dělal poslední míli k nastupující digitalizaci,
kdy už fakt nebude nutné chodit po úřadech jak prosebníček, ale je nutné
obsluhovat významnou část občanů, kteří nejsou digitální a občas
potřebují to kamenné kontaktní místo, tak se pošta ňahňá v rozdělování
podniku, nákupech nekompatibilní konkurence, likvidaci svých
konkurečních výhod.

A mě to léta štve a štve mě to tak moc, že už jsem se překlopil do
stavu: radši to zrušte, když evoluce nefunguje.

Jinak ještě jednou díky za exkurz do obchodních postupů zásilkovny, to
je fakt mazec! Fakt 5 faktur měsíčně?

Standa