OT Hadice k pracce

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Sobota Říjen 30 22:53:59 CEST 2021

> Pripojim to do pracky a ono to tam jde volne...sice skoro, ale volne.
> Kdyz tam ale strcim druhej konec vypadajici stejne s prackou tak tam jde krasne a vypada ze bude i tesnit. Priznam se, ze ve svete kde jsou normy jak maji vypadat banany je tohle proste
> spatnej vtip. Nezbyde mi asi nez jit do dilny a svarit si nerezove prechodky na ty spravne prumery.
>
> Nebo na to jdu uplne spatne? Neco jsem prehlidnul?
>
> RV

Že by to bylo jednodušší vytočit z Delrinu než svařovat z nerezi? A k věci: taky mě rozčiluje, když jsou na všechno normy a při tom do sebe nic nepasuje. Případně je na všechno několik paralelně existujících standardizovaných systémů (zrovna v oboru hadic a trubek to platí), vzájemně nekompatibilních a já abych pak měl od každého systému skladovou zásobu fitinek... Ale nic s tím nenadělám, asi to tak musí být a když se dá snadno vysoustružit redukce, beru to už jako plus 😊

Aleš Procháska