Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Říjen 30 15:21:41 CEST 2021

Poštaonline, celkem funguje, vše se vyplní online, vytiskne a nalepí
štítek a následně na poště jen naskenuje kód a člověk je odbaven,
negativní zkušenost mám ale s pobočkami pošta partner, kteří to většinou
neumí přijmout/zpracovat a datlují vše znovu.
Libor