RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 28 19:26:31 CEST 2021

Ono i kdyby to stálo víc, tak ten komfort je nesrovnatelnej. Nevím jak je to jinde, ale tady mám pobočku zásilkovny 30 m a když se vydám kterýmkoli směrem, budou do 100 m dvě. Takže si můžu vybrat blíž, nebo třeba delší pozdější/dřívější otvírací dobu.

Konkurence balíkovna nebo weido, je zanedbatelná.

Zajímalo by mě, jak je to ze strany odesilatele, zda zásilkovna požaduje adresu příjemce. Přijde mi otravné, že jí všude chtějí vyplnit. Dávám tam vymyšlenou a do poznámky píšu, že je to zbytečné a otravné a že např. Alze stačí mail a telefon.

PH

Od: Jan Kuba
Asi to není optimální, ale já Zásilkovně držím palce. Možná to zoptimalizují... :-)
Díky dceři, která ji už využívá dlouho jsem teď poslal cca 20 balíků zásilkovnou a žádný problém zatím nebyl.
Úžasné je, že balík je podaný během půl minuty. Vždycky když jdu na ČP , tak si nechávám tak 20 minut rezervu na čekání. A zjišťuji, že většina zákazníků Zásilkovnu preferuje hlavně kvůli ceně.