Roboticke trideni zasilek

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 28 09:06:27 CEST 2021

On Wed, 27 Oct 2021, Petr Zahradník wrote:

>Když se podívám na video Zásilkovny a porovnám ho s videi z ciziny, tak
>na první pohled vidím, že ti chudáci zaměstnanci zvedají zásilky ze země
>do výšky prsou, zasouvají je dopředu na roboty a rovnají je opatrně na
>ten jejich pás. Musí to být pěkná pakárna. V cizině to mají naopak,
>lidská práce se zásilkou je mnohem snazší. Zásilky lezou shora a lidé je
>rychle hází na roboty dolů.

Je videt ze na lidi se u Zasilkovny tolik nemyslelo.

>Navíc si říkám, že kdybych to rozhodoval já, pořídil bych normální
>pásovou třídicí linku. Tedy takhle, abych to upřesnil. Kdybych si chtěl
>hrát, pořídil bych si autíčka, to ano. Ale kdybych chtěl něco, co je
>velmi efektivní a rychlé, pořídil bych tu pásovku.

Tyhle centralni koncepty jsou zranitelne vypadky a potrebuji dodavatelsky
servis, casto musite platit smlouvu ze nekdo okamzite nastoupi v pripade
potizi.

Decentralizovany system je daleko odolneji, kdyz se jeden robot poroucha
tak trosicku zpomali a jinak se nic moc nedeje. Drahy jsou pasivni a na
nich se toho moc neporoucha.