Roboticke trideni zasilek

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Říjen 28 05:21:35 CEST 2021

jen trochu mimo tema. me pripada celkem trapny, ze ackoliv tu ma amazon
sklady, tak si z nich nic nemuzete normalne objednat.
tusi nekdo proc ?
tomik.
p.s. ze skrblik.cz
https://www.skrblik.cz/nakupovani/nakupovani-na-internetu/jak-nakupovat-na-amazon-com/
.
//
Doba doručení	15–28 dnů	9–16 dny	2–4
Cena knihy	106 Kč + 106 Kč/kus	266 Kč + 146 Kč/kus	799 Kč + 240 Kč/kus
Cena CD, DVD, Blu-ray, vinyly	106 Kč + 66 Kč/kus	266 Kč + 80 Kč/kus	799
Kč + 186 Kč/kus
Oblečení, šperky, hodinky	–	346 Kč + 120 Kč/kus	799 Kč + 226 Kč/lb
Elektronika, počítače	–	346 Kč + 93 Kč/lb	799 Kč + 226 Kč/lb
Hračky, mazlíčci, konzole pro videohry.	–	346 Kč + 120 Kč/lb	799 Kč +
226 Kč/lb
Přesnou cenu poštovného vidíte v pravé části obrazovky, vybrat si lze
mezi standardním, zrychleným a prioritní doručením. Velká část položek
není standardním doručením do České republiky vůbec zasílána. Cena za
poštovné se může navýšit u nestandardních rozměrů či hmotnosti zboží.
//

tak Amazon v Polsku staví už třetí třídičku s robotama,

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879