OT: ventilky s měřením tlaku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Říjen 26 20:38:23 CEST 2021

Bol som skusit, na pristroji som zvolil Smart ForTwo a postupne vyskusal
vsetky 4 varianty ventilov (zacal som typom podla predajcu). Snimace ani
neprecitalo, t.j. protokol je uplne iny. Predajca zrejme  cislo produktu
nejako pletie.
Moje ventily su spravne pre Toyotu (kontrolne citanie OK) a som uz
zmiereny s tym, ze su read-only, alebo minimalne zapis nie je
kompatibilny s Autelom.

miro