Re: OT: ventilky s měřením tlaku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Říjen 26 11:04:25 CEST 2021

Pardon, odoslal som omylom skor.

Teraz som nasiel fakturu (kupovane jesen 2019) od snimacov, na nej mam
tento typ:
Snímač tlaku TPMS TOYOTA AURIS typ E180 od roku výroby 01/2014 (TPMS781)

Ked pozeram predajcu teraz, tak pre TPMS TOYOTA AURIS typ E180 udavaju
cislo produktu TPMS825.
https://www.centrumkolies.sk/Snimac-tlaku-TPMS-TOYOTA-AURIS-typ-E180-od-roku-vyroby-01-2014-strieborny-ventil-d292805.htm

Naopak, ked hladam TPMS781, nasiel som SMART FORTWO
https://www.centrumkolies.sk/Snimac-tlaku-TPMS-SMART-FORTWO-typ-A451-C451-od-roku-vyroby-01-2007-strieborny-ventil-d292756.htm

Pojdem vecer skusit prepisat ID s tym, ze v pristroji zvolim Smart, s
danym typom :) Overil som, ze pristroj ho ma v databaze.

miro

ut 26. 10. 2021 o 10:58 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com> napísal(a):