Re: Kondenzátor

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Říjen 26 19:17:29 CEST 2021

To je dost dobré vysvětlení. Ten kondenzátor byl sice zalitý nějakým
polyuretanem, ale když vezmu do úvahy, že tloušťka pokovení byla jen pár
atomových vrstev a ten kondenzátor mohl běžet pod napětím trvale několik
let, tak ta nepatrná trocha kyslíku do toho klidně mohla nějak
proniknout. Pokud tam nebyla už od začátku a čerti vědí, co se uvolňuje
ze vší té umělé hmoty okolo.
Hlavně to vysvětluje proč pokovení ubývá od okraje a zhruba uprostřed to
pak skončí. Napadlo mě, že podmínky na okraji budou jiné, ale nedošla mi
ta koróna. Dík.

Mrazík