Re: OT: ventilky s měřením tlaku

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Říjen 26 18:19:04 CEST 2021

jen okrajove k tematu dodam, ze tohle asi mela byt nejaka bezpecnost
navic. a ted, aby elektroauta mela max. dojezd, tak to obouvaj na
"ziletky" i pri daleko nepomerne vetsi hmotnosti. logicky maj daleko
mensi jizdni odpor, to jo, ale brzdeni proti obyc autu je nekde jinde.
alespon podle aktualnich testu na AMS(auto motor und sport).
vubec dobrej tv kanal. kdyby jste slyseli jak se obuli do golfu 8
ohledne ovladacich prvku, hladke dotyk plochy, misto tlacitek a xx temu
upgrade fw/sw. ktere zatim nikam moc nevede(doslova dovetek "kdo to
programuje", ani by clovek neveril, ze to jsou nemci :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín