Re: OT: ventilky s měřením tlaku

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Říjen 26 09:30:27 CEST 2021

Ja som písal o "slovenskej" KIA ceed SW 2019. Tlak zobrazuje z
rozlíšením 5kPa. Presnosť som porovnával s manometrom, sedí to.
Odkedy to mám, starám sa o tlak v pneu viac, ako na aute predtým.
Neviem, či sa toto ABS meraním dá dosiahnuť.
Ja to chápem tak, že indikácia tlaku je už povinná a prostredníctvom ABS
čidla sa to dá realizovať jednoducho a možno aj lacno.

IK

Dňa 26. 10. 2021 o 9:09 Zuffa Jan napísal(a):