RE: Linuxové jádro a distribuce - bylo problém s uploadem do ESP8266

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Říjen 26 08:20:17 CEST 2021

zpětnou vazbu?
Bezne nemají a u tech co ji mají je to jina liga. Ty musí byt ještě o rad
rychlejsi, jinak tu zpětnou vazbu ani presne nenactou a co to udela s PID
regulaci vůbec nemluve.

A treba Engelhardt co jsem mel nedavno na stole to krome par mensich
hradlových poli prevazne na enkodery resi tim, ze ma celkem tri procesory.
Z180 na ovladani, M68000 na rychlejsi věci a servosmycky jsou rizeny DSP
TMC320C203. Ne nadarmo se i pro LinuxCNC, Mach apod. u lepších stroju
pouzivaji "HW" interpolatory.

A když jsem uz tu masinu tady vytahl na svetlo, resil jsem u ni celkem
zajimavy problém. Klasika, starnuti zdrojove casti. Spinany zdroj, tady na
58 kHz,
jenze tady se cely preladil na trosku nizsí frekvenci a ta se sesla s
frekvenci odberu vytvářenou SW....

Radek (benedikt2hw.cz