[OT] Auto v centru mesta (PVE ma mori?)

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Říjen 25 13:45:18 CEST 2021

> ČR není jenom Praha, někdo bydlí v nějaké díře po granátu, autobus mu tam jezdí 2x denně a o víkendu vůbec. Bez auta se nedostane nikam, na kole může jezdit tak akorát
> rekreačně... a přitom pracuje v 50-100km vzdáleném městě, protože tam si na tu hypotéku vydělá (nebo blíž práci ani nesehnal).
>
> P.K.

Čímž se dá nakousnout další otázka, komu by vyhovovalo omezení individuální mobility. Já mám za to, že monopolním zaměstnavatelům v malých obcích, kde lidi nemají kam jít jinam. Jinak řečeno musí pracovat za pár korun v místním JZD, protože do jiné firmy se rozumně nedostane.

Aleš Procháska