[OT] Auto v centru mesta (PVE ma mori?)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 25 12:02:36 CEST 2021

> Individuální doprava zatížená je a ne zrovna málo. Podívejte se na
> účtenku za benzín, kolik tvoří daně.

Však jsem to tam psal. Zatížená je, ale neadresně. Takže slouží jen k
výběru peněz, ne až tak k regulaci.

> Když odněkud vytlačíte dopravu, přesune se jen někam jinam.

Ano, to je smysl. Přesunout ji na hromadnou dopravu.

> Jasně, nejsou... ale on tu je i nějaký samoregulační efekt, kdy od
> určitého stavu lidi zvolí místo auta MHD, protože je to rychlejší.
> Autem tak jede jen ten, pro koho je to z nějakého důvodu výhodnější
> (obvykle je hlavní důvod čas i když cestování autem je dražší).

Nebo pohodlnost? Případně status?
Taky jsem byl mladý progresivní manager. Ve fialovém saku s bílými
ponožkami. A jezdil zásadně všude autem.
Dneska už jsem starý manager. A jezdím všude na kole.

PL