[OT] Auto v centru mesta (PVE ma mori?)

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Říjen 25 11:03:19 CEST 2021

a to je ten zasadni problem, mesta nejsou nafukovaci ! ale proc se tam
vsichni stehujou a chyteji tam pracovat ? lidi mame 30 let +- stejne,
vyrostlo xxx satelitu a bydleni a porad je to malo ? kulovy, proste
kompletni migrace do megamest. pokud by diky infrastrukture bylo mozno
stejne podnikat a vydelavat podobne penize kdekoliv cr, nebyl by
problem. v praze jsem delal pres 25 let, denni dojizdeni a i jsem jako
mladoch cca 3 roky hned u prace(palmovka, zadna periferie) bydlel. ted
hniju sam na sebe rok doma, na vesnici. fakt mi dojizdeni ani zivot v
praze nechybi. ale stejne tam proste 2 - 5x do mesice musim(ze bych si
jak priplatil za auto :-). predat praci, material atd. sehnat tady na
severu praci za 2/3 prazskeho platu je zazrak + chovani jako k otrokovi.
udelejme normalni ziti mimo megamesta a bude lepe :-)
tomk.