chipy nejsou

Pondělí Říjen 25 10:29:42 CEST 2021

so 11. 9. 2021 v 10:34 odesílatel Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>
napsal:

> Vzpomněl jsem si na jeden scifáč:
> ...V práci, kterou jsem si našel, jsem drtil nové pozemní automobily, aby
> mohly být odeslány zpátky do Pittsburghu jako šrot. Cadillaky, chryslery,
> eisenhowery, lincolny – všechny možné druhy krásných velkých nových a
> silných turbovozidel bez jediného kilometru na tachometrech. Zajet s nimi
> mezi čelisti a potom cvak, rup, prásk – a byl z nich šrot pro vysoké pece.
> Ze začátku mě bolelo dívat se na to, protože sám jsem do práce jezdil
> veřejnou dopravou a neměl jsem ani graviped. Zmínil jsem se o tom a málem
> [...]

Slyšel jsem teď od známýho, co má známýho, co má kamaráda... ty vyrobené
neprodejné škodovky, co jsou na tom odstavném parkovišti někde u Svijan -->
prý tam přijeli a 500 aut odvezli na šrotiště, tak jak jsou. Důvod? Prý
byla vyrobena "navíc" = za každé auto se platí emisní pokuta a tahle
přebývala. Takže se Škoda Auto vyplatí je nechat sešrotovat než zaplatit za
ně ty emisní pokuty...

Jsem jedinej, komu na tom připadá něco divnýho?

P.K.