Re: PVE ma moři?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Říjen 24 09:18:57 CEST 2021

a ty tu kouli chceš celou potápět plnou vzduchu?
Nestačilo by ti si udělat mnohem tenčí variantu, která bude plavat na
hladině jako skořápka ořechu a budeš do ní napouštět přes turbínu vodu
odspoda, tím se bude potápět a generovat elektriku. Při nadbytku
elektriky budeš zase čerpadlem vodu vyhánět ven a skořápka poleze na
hladinu.

Tím dostaneš mnohem menší tlak, protože koule bude pod hladinou plná vody.