Re: pohon křídlové bráný vrčí při pomalém běhu

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Říjen 24 08:55:39 CEST 2021

A je tam nějaký snímač otáčení?
Nepobral jsem přesně jestli jste lokalizoval problém na motor, nabo na
elektroniku. Ale problém může skutečně být v tom kondenzátoru pro posun
fáze, nebo v RC členu těsně u triaku.
Lubor