Re: pohon křídlové bráný vrčí při pomalém běhu

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Říjen 23 23:19:18 CEST 2021

Promazané to je dostatečně. Když s tím točím v ruce tak je to v pohodě,
ale je možné, že bude něco
s převodovkou tu jsem nedokázal rozdělat...
Jasně na desce to vypadá na tyristory. Ano sílu to ztrácí, ale lze ji
nastavit i v pomalém chodu, že je docela slušná,
v řidicí jednotce je na to parametr. Když ji dám fakt malou tak už s tím
ani nepohne....

Zdeněk Aster