Re: PVE ma moři?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Říjen 23 18:30:00 CEST 2021

V tom pripade je to jasny - do kamenneho dna se vykopou
zasobniky-bubliny, ty se utesni. Kdyz vetraky na hladine toci,
mechanickym prevodem (at to je dost sileny) se do bubliny fouka luft,
vytlacuje voda.
Kdyz vetraky netoci, otevrou se poklopy s turbinama, luft jde nahoru,
voda jde dolu, proud se vyrabi.
To je precerpavacka!
A kdyby se nakonec nacisticka teorie dute zeme ukazala byti pravdivou,
mohli bysme tam nalejt to more treba cely. A v tom proudu vody by mohly
bejt site, co by rovnou chytaly ryby a sbiraly plastovy brcka!

(Je sobota vecer)
J.