Re: PVE ma moři?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 23 15:25:41 CEST 2021

Větráky na moři se staví tam, kde rozhodně není 1000m hloubka, ale
nějaké malé desítky metrů.

A to by se jako do té koule měla nalít voda (a tím generovat elektriku)
a pak ji zase vypumpovat (a tím elektriku spotřebovávat)?
A čím bude držet na dně ta koule s neskutečným vztlakem, když bude prázdná?
Nebo jste to celé myslel nějak jinak?

PL