mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Říjen 23 12:01:54 CEST 2021

a jeste jedna poznamka. ja mam u EEE vyuctovano/zaplaceno do 19.3.2021.
pokud dodrzej, ze penize douctujou jak verejne slibili, tak po aktualnim
odectu by mel mit clovek dost nasporeno pres leto. tedy u topicich
tarifu jako mam ja d45.
to jsou jen takove postrehy v tom pruseru :-).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín