[OT] Re: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 23 02:28:10 CEST 2021

Ti pochybní dodavatelé u nás měli nějaký skoro milion zákazníků. Takže
to nebyl nějaký podomní prodejce.
Když chci něco vyrábět, tak musím mít štos všelijakých osvědčení a
zkoušek, jejichž získání často stojí větší úsilí než ten výrobek vyvinout.
A to jenom proto, abych náhodou nějakého zákazníka nepoškodil.
Když si chci postavit barák, tak všelijaká povolení a potvrzení
vyběhávám 2 roky. A to tam hrozí, že poškodím tak sám sebe.

Tady je trh s naprosto základní komoditou, tj. energií. Máme na to
speciální úřad, jen pro řešení problematiky energií.
Ale ten nedělá nic. Tedy pro zákazníky nic. Naopak třeba pro velké
solárníky pracoval docela aktivně.
Tak to možná není až tak vyplakávání, jako kritika daného uspořádání.

PL