mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Říjen 23 02:07:45 CEST 2021

Ti co boli roky u pochybnych dodavatelov, setrili. Ako niekto, co si dal
prachy do nebankovky a zarabal na urokoch. Kym to slo. Ked to skrachovalo,
zrazu je zle a vyplakava. Nik nikoho nenutil ist k lacnym a nik nikoho
nenuti ist k DPI. Mat odberne miesto nie je ani pravo, ani povinnost. Tym
by som to za seba uzavrel.

Miro

Používateľ Petr Labaj <labaj na volny.cz> sobota 23. októbra 2021 napísal: