RE: SDR bez směšování

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Říjen 22 12:43:17 CEST 2021

DD,

Isiel by som metodou FFT.
Do I navzorkujete signal, do Q nuly prevediete pomocou FFT do frekvencnej
domeny kde dostanete dva signaly  v pasme +40khz a -40khc. Tomu kto sa moc
nevenuje komplexnym cislam asi pojem negativna frekvencie moc nepovie :)
Vyberiete si frekvencne biny jedneho z pasiem ktore vas zaujimaju a zvysok zahodite
Ak je sirka pasma uzka, stoji za pouzitie aj DFT. inak spat cez FFT a mate ako
vyhodu odfiltrovany sum (aj sum samotneho prevodniku)  a pripadne neziaduce signaly z nepotrebneho pasma.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Tomas Hamouz
Sent: Thursday, October 21, 2021 11:00 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: SDR bez směšování

Zdravím vespolek

Potřebuju nakopnout kde začít, prolistovávat se hodinama videí budu až potom :-)

Mám signál, cca 40kHz, s AM modulací 1kHz. Chtěl bych ho zkusit zpracovat pomocí SDR, jsem přesvědčený že to musí jít, ale nějak nedokážu dohledat jak se generují I a Q signály BEZ použití kvadraturního směšovače, tzn. přímou digitalizací vstupního signálu.

Tomáš