Hledam LoRa modem

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Říjen 21 12:19:46 CEST 2021

Zdravim,

hledám nějaký LoRa modem pro pásmo 868 nebo 433 MHz - chtěl bych nějakou
krabičku v průmyslovém provedení se sériovým kanálem, připojitelnou vnější
anténou a teplotní odolností nejméně -25 / +80, lépe -40 /+125 °C, rozumná
cena by byla asi tak pod 5000 Kč za modul. Nechci a nebudu to připojovat do
LoRaWAN, potřebuju jen a pouze PTP komunikaci.

Jak jsem tu psal o tom ovládání ventilů na delší vzdálenosti, tak bude možná
nejjednodušší využít stávající (i nová) vedení pouze pro napájení a
zajištění kompatibility se starými zařízeními, a nový komunikační kanál
postavit na technologii LoRa, jen hledám, jestli se to nedá někde v ČR
rozumně koupit hotové, stavět to z čínských modulů pro Arduino si v tomhle
případě nemůžu dovolit (docela rád bych, aby ten vývoj někdo udělal za mne,
včetně příslušných cetrifikací).

Nemáte někdo něco vyzkoušeného?

Díky.

Pavel Kutina