RE: OT: uchycení solárních panelů na ploché střeše

picom picom na volny.cz
Čtvrtek Říjen 21 14:00:13 CEST 2021

Položit a zatížit konstrukcí na střechu, nic nevrtathttps://forum.mypower.cz/download/file.php?id=24546
-------- Původní zpráva --------Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz> Datum: 21.10.21  13:18  (GMT+01:00) Komu: konfera <hw-list na list.hw.cz> Předmět: OT: uchycení solárních panelů na ploché střeše
    Dobrý den,
    uvažuju dát u přítelkyně na střechu
        nějaké solární panely a chtěl bych je nastavit dost na výšku,
        aby dávaly pokud možno něco i v zimě. Jenže má plochou střechu,
        panely tam budou dost vyčnívat. Má s tím někdo zkušenosti?
        Skladba střechy (dům stavěný před 40 lety) je:

    hurdisky, 2 cm cementový potěr,
        parozábrana, plynosilikát 10 cm, lepenka, škvárobeton ve spádu
        15 cm, cementový potěr 4 cm a na vrchu lepenka. Střechu nám
        budou zateplovat, na polystyrén budou dávat nějakou svařovanou
        střešní fólii.

    S jakými silami se dá u panelu téměř
        na stojato asi počítat? Když jsem se díval na něco o zateplování
        střechy, tak oni to snad taky kotví k původnímu povrchu. Lze 4
        cm cementový potěr brát jako betonovou desku, která něco vydrží
        i na tah? Předpokládám, že železo v tom není. Mám od nich chtít,
        aby na střeše udělali nějaké kotvící body, ke kterým bych
        konstrukci s panely přišrouboval? Nebo jak se taková věc řeší?
    Anděl