Re: Linuxové jádro a distribuce - bylo problém s uploadem do ESP8266

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Čtvrtek Říjen 21 12:01:41 CEST 2021

Řekl bych, že na vině budou softwareově řešené interpolátory. Pokud bude
předpočítaná trajektorie s časově poskládanou sekvencí pro řízení
krokových motorů, tak na jitteru bude záviset...

P.B.